Jump to content
×
×
  • Create New...

[ZBANOWANY] Odwołanie


Recommended Posts

Nick podczas gry: Yabadabadoo.
Nick admina: IGonnaHitYa
Powód bana: wh
Godzina, data zdarzenia: 

11-05-20 20:05

Nazwa mapy: awp_rp94_hr
Link do bana w SourceBansie: 

http://572.gotv.pro/srv64720/auto0-20201105-095224-244742857-awp_rp94_hr-_AWP______HitRow.pl____.dem.zip

Moje STEAM ID:

 

XDDD wchodze se na serwer a tu ban. Wbijam na forum i sie okazuje ze mam bana za wh, to nieźle admin. Z 1 strony dzk bo to komplement, ale z 2 to becz0nia. Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • Servers Keeper GO

Ban został wydany na podstawie dowodów z map:

awp_gony_hr 2020-11-05 19:39 - 19:55 Link do demka

awp_rp94_hr 2020-11-05 9:52 -  10:08 Link do demka

Mapa awp_rp94_hr :

00:45 patrzenie przez ściany? potem tylko szybie wychylenie na przeciwnika i schowanie się, żeby mieć wymówkę, że go zauważyłeś wcześniej

02:01 od razu wcelowałeś się w przeciwnika 

03:24 wcelowany idealnie

04:20 dwa szybie strzały które pokazują, że wiedziałeś gdzie oni są

05:08 bardzo szybka reakcja na typka który stoi na respie (pierwszy nie trafiony strzał)

06:48 znowu szybka reakcja na typa który nie zdążył jeszcze wyjść zza ściany

10:53 po tym tak naprawdę nie muszę rozpiswać reszty ;d <--- Tym można Cię podsumować

11:37 wcelowanie przez ścianę 

13:55 od początku wiedziałeś o gościu zza lewego filara ;d

Mapa awp_gony_hr :

05:53 zatrzymałeś się zanim wychyliłeś na typa zza rogu (zabiłeś)

06:33 identyczna sytuacja jak powyżej 

09:17 podobna sytuacja tylko za rogiem jest dwóch, jednego zabijasz, drugi zmienia pozycje a ty i tak celujesz w niego gdy zmienił pozycje ;d

10:47 wiesz, że nikogo nie ma po prawej stronie i idziesz tam na pewniaka z kosą 

11:14 czekałeś aż program wychyli? 

12:27 prefire nie trafiony 

Pod koniec tej mapy stwierdziłem, że obejrzę sobie demo z twojego zgłoszenia (awp_rp94_hr)

 

Twoje zachowanie na chat'cie jest karygodne i pokazujesz tym, że wiesz co nieco o cheatach ;/ 

[Gracz] YABADABADOO. : kur*o wyp***dlaj z tego serwera co msylsiz ze jestes biedakeim je**ny 11 latkiem i co ku**a fajny jestes na darmowych osirisac 

[Gracz] YABADABADOO. : zyczę ci z całego serca zeby twoja rodzina zdechłą | [Gracz] YABADABADOO. : bede sie modlil o to

[Gracz] YABADABADOO. : wieczorem sie pomodle zebys jutro zdechl
[Gracz] YABADABADOO. : :)

[Gracz] YABADABADOO. : a btw chujopweee msz haxy ezfragsy jakies 

*DEAD* [Gracz] YABADABADOO. : POBIERZ LEPSZE HAXY

*DEAD* [Gracz] YABADABADOO. : BO EZFRGASY VAC PO 2 DNIACH (chyba masz doświadczenie w tym bo twoje konto zostało stworzone 3 listopada, screen z steamid.io) 

 

 

[Gracz] YABADABADOO. : hatfu kidzie [Gracz] YABADABADOO. : błagam boga zebys zdechl

wolf200809 dołącza do oddziału terrorystów

[Gracz] YABADABADOO. : O WROCIL PEDAŁ SIEMA PEDZIO

steamid.JPG

Edited by IGonnaHitYa
Link to post
Share on other sites

xdddd popisales sie. Jak byś chciał wiedziec o osirisie i ezfragsach wiem bo duzo ludzi na tym syfie gra i jest vac za ezfragsy szybko bo ludzie cheatowali na tym syfie i widzialem na ich koncie vacki:) A co to tych dowoód to myslisz sie myszlissz na logike ze hgdybym cheatował chcialo by mi sie tworzyc konto na forum pisac odwlonanie i reportowac jeszcz einnych ludzi? to sensu nie ma. Nie bede sie rozpisywał na pół ekranu, niech oceni to ktos kto sie bradziej zna. A co to tego to tak konto jest nowe bo mialem vaca za skinchangera :) jak nie wierzysz trudno. A to ze jak ktos pikuje i zabije to wh ta? kk

 

A propo zatrzymania znam niektore mapy i wiem gdzie moga byc ludzi :) 

 

jeszcze dodam co do kosy. Nie wiem czy ty masz ale ja mam słuchawki:) i jak typ mój strzela sie z wrogiem to po co mam isc na shifcie biegne zeby go zabic. Nwm twoja logika jest strasznie dziwna za myslenie jest ban 

  • Haha (0) 1
Link to post
Share on other sites
  • Servers Keeper GO
28 minut temu, YABADABADOO napisał:

xdddd popisales sie. Jak byś chciał wiedziec o osirisie i ezfragsach wiem bo duzo ludzi na tym syfie gra i jest vac za ezfragsy szybko bo ludzie cheatowali na tym syfie i widzialem na ich koncie vacki:) A co to tych dowoód to myslisz sie myszlissz na logike ze hgdybym cheatował chcialo by mi sie tworzyc konto na forum pisac odwlonanie i reportowac jeszcz einnych ludzi? to sensu nie ma. Nie bede sie rozpisywał na pół ekranu, niech oceni to ktos kto sie bradziej zna. A co to tego to tak konto jest nowe bo mialem vaca za skinchangera :) jak nie wierzysz trudno. A to ze jak ktos pikuje i zabije to wh ta? kk

 

A propo zatrzymania znam niektore mapy i wiem gdzie moga byc ludzi :) 

 

jeszcze dodam co do kosy. Nie wiem czy ty masz ale ja mam słuchawki:) i jak typ mój strzela sie z wrogiem to po co mam isc na shifcie biegne zeby go zabic. Nwm twoja logika jest strasznie dziwna za myslenie jest ban 

Sam grałem na cheatach dobre 4 lata nawet na tym koncie które mam. Znam się na wielu rodzajach cheatów i wiem jak dobrze się kryć (świadczy o tym brak vaca na koncie ;d) Sam nawet odwoływałem się na serwerach za "nie słuszne" bany gdzie wiem, że cheatowałem. Jest w tym logika, po pewnym czasie grania na serwerach kończą ci się serwery społeczności na których nie masz bana ;d

Skinchanger to też cheat, nie wiem dlaczego ludzie uważają go za zwykły program. Jeżeli masz skłonności do używania skinchangera to raczej nie brakuje ci oporu do używania wh ;d. W niektórych cheatach zawierających wh, aima itd. jest wbudowany skinchanger. 

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Ty już u nas dostałeś kilka razy bana, system cie powiązał z 6 aktywnymi z nowych kont + VAC (Ostatnie 30 dni) 

Proponuje jakiegoś płatnego legita bo opornie ci to idzie ;) 

  • Love (+1) 2
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.