exeQtor 2 Posted January 4 Share Posted January 4 Hej wszystkim! Mam na imię Piotr mam 20 lat nie mam dziewczyny ale staram się aby zdobyć tą jedyną. Gdzieś tam pracuje ale nadal mieszkam z rodzicami. Gram w lola od końcówki 2k13 aż do tej pory i moja max ranga to P4 mimo, że uważam się za drugiego najlepszego ADC na świecie (Rekkles TOP1 <3) a jeżeli nie na świecie to na pewno w moim regionie bo mimo niskiej rangi to i tak wymiatam ale moja drużyna zawsze trolluje i jak ja nie po carruje gierek to nikt inny za mnie tego nie zrobi. W ceesa gram od 12 roku życia gdzie robiłem staty po 42/12 ale byłem takim noobem, że nawet topki serwera nie umiałem sprawdzić bo nawet nie znałem komendy ale zapewne byłem top15. Lubię grać w piłkę nożną a moim ulubionym klubem jest Real Madryt i mimo, że czasami grają gówno to nie jestem sezonowcem (tak tak nie lubię barcy ale ją szanuję). Mam nadzieję, że nie jedna osoba będzie na mnie narzekać, że za dobrze klikam w myszkę ale taki już jestem. Przed graniem w komputer w wakacje zawsze wychodziłem z ekipą o 9 rano wracałem na 13 na obiad a później do wieczora szwendaliśmy i bujaliśmy się jak nie wiadomo kto. Cieszę się, że miałem takie dzieciństwo i współczuje osobą które muszą dorastać w dzisiejszych czasach z eko papierosami i wódką gdzie za moich czasów każdy kmninił jakby tu najdłużej pograć na kompie albo posiedzieć do późna na dworze. Pozdrawiam! Link to post Share on other sites
V.I.P Justynkaa 627 Posted January 4 V.I.P Share Posted January 4 wietamy Link to post Share on other sites
Junior Administrator Ground Zero 1,153 Posted January 4 Junior Administrator Share Posted January 4 Cześć Link to post Share on other sites
Administrator esej 452 Posted January 4 Administrator Share Posted January 4 Cześć Link to post Share on other sites
Capo Di Tutti Capi 259 Posted January 4 Share Posted January 4 Dzień dobry wieczór Link to post Share on other sites